Först provtagning sen bilresa...

Godmorgon på er där ute!
 
Jag har idag plågat mig upp tidigt för om en liten stund ska jag iväg till vårdcentralen igen och lämna prover. Inte super taggad på ännu en tidig morgon såhär men hade inte mycket till val. Vi ska ändå iväg till ön och då måste jag hinna lämna in det innan vi åker. Jag mår rätt illa just nu så får se hur det går att åka bil sen, misstänker att det får bli ett par stopp på vägen för lilla mig. 
 
Jag ser dock framemot att få komma till ön ett par dagar och vädret ser ut att bli hyfsat fint, vilket gör det ännubättre. Det ska bli så mysigt att få höra fåglarna kvittra och vem vet vilka vilda djur från skogen vi får se denna gång. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Therese

Va jobbigt det låter med illamående, hoppas det går över snart. Lycka till att sitta i en bil till ön.

Svar: Tack, resan gick bättre än förväntat som tur var. Dock är jag inte på topp idag så får bli en lugnare dag. Ja illamåendet och problemet med att svälja börjar tära rejält på mig då jag vet att varje måltid är viktig för att jag ska hålla vikten. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-07-08 @ 11:45:00
URL: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0