Hoppas kroppen är redo....

Hej!
 
Idag känner jag att det är en liten tuffare dag igen när det kommer till kroppen men med tanke på att mensen ska komma när som helat nu under dagen så är det inte så konstigt. Redan för ett par dagar sen börja ju magkramperna komma och yrsel.  Halsen som börja bråka igår gör fortfarande fruktansvärt ont.
 
Jag har som tur med mig allt som kan tänkas behövas för att klara mig igenom allt elände nu och systern min har ju vetekudde ifall det så skulle behövas. Det känns därför som jag har förberett mig så gott det går. Nu kan jag bara hoppas mensen inte bli allt för tuff denna omgång. Kramiz💖
  
Kämpar på:
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0