❤Min kära bloggen fyller 10 år❤

Hej på er!
 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det bloggens födelsedag. Det har nu gått exakt 10 år sen jag starta denna blogg för att få skriva av mig alla känslor och funderingar. Min bloggresa har kantras av vårdstrider, känslostormar, minnen fina som tuffa och så har man följt mig från att kämpa för att få svar till att jag fick diagnoserna och vardagen därefter.
 
Jag har i korta perioder haft paus här på bloggen, den största pausen var dock i slutet av 2009 till början av 2010 där sorgen efter min stora idol till morfar blev för tuff att hantera och bloggen fick läggas på is ett par månader. Men sen kom jag tillbaka som bara den och under åren som gått har mitt sätt att skriva utvecklats så otroligt mycket. Jag älskar att få skriva av mig här. Det här är min dagbok som står öppen för alla. kramiz<3
 
Jag vill tacka er läsare för allt stöd och pepp ni ger mig.
Ni är fantastiska glöm inte det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Karin

Nämen oj vad du bloggat länge! Grattis till bloggen! :) Beklagar din morfars bortgång, lite långt i efterhand, men ändå <3

Svar: Ja, och när jag börja trodde jag aldrig att bloggen skulle hänga med mig i så många år. Tack underbara du! Massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-14 @ 18:11:51
URL: http://nouw.com/karinlygnersjo
Elin

Coolt att du bloggat så länge! Har faktiskt gått tbx och läst mkt i sjukdom/vardags kategorierna eftersom jag har samma sjukdomar som dig. Jätteintressant!

Jag fråga för typ ett halvår sen om din bio där de står att följdsjukdomar kommit ”en efter en” men fick bara svar att du skulle skriva ett inlägg om det sen. Tänkte bara påminna dig om du glömt. :) Så nyfiken att veta vilka sjukdomar det är. Kram

Svar: Hej! Ja, det har blivit några år nu och fler bloggår lär det bli.
Tanken har vart att skriva klart inlägget om mina andra sjukdomar som dykt upp en efter en men sen har det hänt saker i livet och då har jag fått vänta med det. Förhoppningsvis hinner jag färdigställa det inom närmsta veckan om allt vill sig väl med kroppen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-15 @ 19:21:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0