Morgnarna är värst sen flyter det på...

Tjo!
 
Att vakna upp just nu är ingen höjdare alls det tar ungefär 2 timmar att få upp allt slem och komma igång. Därefter behöver jag oftast vila för jag är helt slut i kroppen av allt hostande och allt strul med kräkreflexerna som kommer under frukosten.
 
Barnen tycks ta det ganska bra att jag behöver gå undan emellanåt för att vila mig, vilket är skönt såklart. Dem har visserligen vart vilda sen de kom hit men många av barnen har knappt vart här på ön mer än när dem var bebis. Så det tar ju ett tag för dem att vänja sig vid allt nytt. Nu har jag tänkt försöka ta tag i dagen en stund och vi får hoppas det går bra. Kramiz❤
  
Lite bilder från gårdagen:
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: ❤💖❤
♥JèÑnIèY♥

2019-07-10 @ 13:36:09
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0