Mysigt avslut på en bra dag...

Hej underbara ni!
 
Igår var en kanon dag för mig och måste nog säga att det var nog en av de bästa dagarna jag haft de senaste veckorna när det kommer till kroppen. Smärtorna var relativt låga efter medicinering på morgonen och hostan håll sig också rätt lugn efter jag hade kämpat med att få upp allt slem första timmen av dagen. Det var dessutom precis lagom varmt ute i skuggan för att jag skulle kunna vila ute. Det var så skönt att bara få koppla av från allt.
 
Framåt kvällen när pappa kom tillbaka efter deras tur till boedet i stan med vår nya bil så tog han med mig till slottet för att ta vårat första kvällsdopp tillsammans. Jag var skeptisk i början för det såg kallt ut, men efter en stund i vattnet ville jag knappt gå upp igen för det var så skönt. Vi får se hur vädret är ikväll, håller sig regnet borta blir det nog ett svalkande dopp även idag skulle jag tro. kramiz<3
 
Här kommer lite bilder från kvällsbadet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Vad härligt 👏🏻👏🏻👏🏻

Svar: kramiz<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-21 @ 17:32:21
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0