Nya tag efter läkarbesöket...

Hej på er!
 
Inatt har jag i allafall fått sova ordentligt efter ett tufft dygn med svåra smärtor som fick mig helt ur balans samtidigt som hals/svalget har bråkat. Besöket hos läkaren gick bra även om h*n såg ut som ett frågetecken kring det här med halsen.
 
Till sist tog h*n beslut att ringa ÖNH på sjukhuset och rådfråga angående hals/svalg problemen som inte tycks vill ge med sig utan bara blir värre för varje gång jag åker på det. Så nu väntar jag på remiss dit och hoppas få svar och rätt hjälp. 
 
Idag är planen att försöka komma iväg till köpcentret då mitt medcinförråd behöver fyllas på och stora tösen behöver köpa strumpor. I övrigt kommer jag ta allt efter som beroende på hur kroppen mår. Jag hoppas även få i mig lite mer näring jämför med igår annars får jag öka antal ND. Sen blir det säkert myskväll med båda barnen ikväll. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer
Elin

Jag som trodde jag hade svåra halsproblem (riktig halsfluss en gång i mån), men då får jag alltid några v. paus emellan. Det här du har med att kräkreflexen aktiveras så lätt ihop med smärta och infektion så ofta låter så ofattbart jobbigt. Hoppas verkligen du får hjälp och en lösning på de här problemet nu! Uppdatera gärna hur det går och vad de säger. Kram <3

Svar: ja, När jag hade halsfluss perioden som 12 åring så hade man iallafall ett par veckors paus emellan. Nu kommer det ibland inom 2-3 veckors mellanrum, hinner knappt bli av med halsont innan det kommer igen och det med kräkreflexerna är nästan dagligen fast i olika grader. Jag hoppas verkligen dem på ÖNH hittar vad som orsakar allt strul och att det är något som går att lindra/bli av med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-06 @ 22:35:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0