Startar veckan med att packa igen...

Goddag på er!
 
Då var det en ny vecka här och imorgon åker jag äntligen tillbaka till ön igen om allt vill sig väl. Jag är så taggad på att få komma ut till lugnet igen även om det kommer bli lite ensamt denna gång då jag inte har med några barn alls. Förhoppningsvis blir vädret lite bättre igen så man kan ligga ute i skuggan och bara slappa med en podcast eller ljudbok i öronen och bara kunna blunda en stund och andas ut.
 
Bäst att sätta igång med dagen och packa samt att jag måste till apoteket en sväng och hämta ut mediciner. Jag glömde hämta ut dem igår när jag var på apoteket och inhandla allt receptfritt som ska med ut. Så typiskt mig att missa något när jag är iväg ändå kolla jag igenom mina lådor hemma lite snabbt innan vi åkte. Ibland blir jag så less på mig själv hur dåligt minne jag har. kramiz<3
 
Mitt minne är verkligen en utmaning:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0