Taggar inför veckan på ön...

Hej underbara ni!
 
Jag slockna med podcast igång inatt och 4 timmar senare vaknar jag och inser detta. Så nu har jag "Lyssnat" klart på nästan varenda podcast jag följer i sömnen. Men jag sov kanon och det behövde jag efter de senaste dygnen av smärtor. Det är nog en av de bästa nätterna jag haft senaste tiden till och med. Tänk om alla nätter fick vara så bra!
 
Det enda jag behöver göra idag är att packa inför resan till ön och sen blir det bara massa mys, lek och vila med barnen. Allt för att jag ska ladda på inför bilresan och allt annat som väntar i veckan som kommer. Jag hoppas veckan som kommer blir något lättare att ta sig igenom, men man vet ju aldrig med kroppen. Det ser iallafall ut som vädret ska bli lite bättre. kramiz<3
 
Tog mig en sväng i trädgården precis och 
det blommar för fullt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0