Tillbaka på ön efter en okej bilresa...

Hej på er!
 
Nu är jag åter igen tillbaka på ön men denna gång bara för ett par få dagar. Trots att vi bara ska vara här en korttid så försöker jag njuta och framförallt vila upp mig. Kroppen är som sagt inte helt på banan Halsont och problem med att svälja är fortfarande en daglig utmaning att hantera vissa måltider går sämre än andra.
 
Resan hit gick iallafall bättre än förväntat och jag tror det har med att göra att jag fick sitta i framsätet och därmed kunde röra benen väldigt mycket under resan. Barnen i bak var hur peppade och glada som helst hela resan ut. Vi stanna även i stan för att invänta syrran för att gemensamt handla det som behövs under dagarna och även det flöt på bra.
 
Dock var jag helt slut och fick vila mig en stund när vi kom ut till ön men det brukar jag oftast behöva göra för att orka kvällen. Kramiz
 
Lektid i väntan på att få handla:
 
 
 Lite molnigt men trots det lika vackert när vi kom ut:
 
Kvällen avslutades med en liten glimt
av solen på trädtopparna:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0