Varma dagar och kalla kvällar...

Hej på er!
 
Naturen är helt underbar här ute på ön även om kvällarna är lite smått kyliga för lilla mig som lätt blir kall. Jag försöker sitta ute i små omgångar om dagarna och däremellan vilar jag mig eller försöker få i mig näring.
 
Idag kommer det bli mycket sängläge då natten var ren katastrof för mig. Jag vakna flera gånger och knappt kunde andas och smärtorna i kroppen ligger runt 8-9. Det kommer bli en plågsam dag att ta sig igenom. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Annica

Usch då stackare.
Hoppas dagen går fort över så det blir en ny dag 😍

Svar: Ja, dock är denna minst lika jobbig, men här i stan har jag min luftfuktare som hjälper mig om nätterna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-11 @ 19:20:10
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0