Vila är vad som gäller...

Tjo!
 
Då var ännu en dag här och jag kan säga att det är riktigt tufft nu att försöka hålla sig uppe. Men jag försöker i allafall ta mig upp små korta stunder för att få i mig lite näring och dessutom har jag brorssönerna på besök så försöker vara lite med dem. Men annars blir det mest vila för mig för jag orkar inte göra speciellt mycket just nu. Orken är som bortblåst och jag kan bara hoppas jag får tillbaka lite av den snart igen. 
 
Jag hade egentligen hoppats på att orka förbereda lite inför semsterveckorna, dvs gå igenom medicin lådorna och samt ta fram allt jag vill ha med ut. Men då kroppen är rätt dålig så får jag vänta med det ytterliggare en dag och se om jag fixar ta det imorgon med hjälp av mamma istället. På tisdag åker vi och då måste allt sånt vara klart. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Karin

Krya på dig och ha en underbar semester!

Svar: Tack så mkt<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-14 @ 18:12:37
URL: http://nouw.com/karinlygnersjo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0