5 saker ni kanske inte vet om mig...

 Hej fina ni!
 
Då jag och wiirah är iväg på en lite mini-semester och njuter av vackra Göteborg tillsammans med min kompis J får det idag bli ett lite annorlunda inlägg här på bloggen. Så här kommer 5 saker få vet om mig. Hoppas ni får en fin dag nu! kramiz<3
 
 
Älskar persikor men måste alltid skala bort
skalet då jag inte tål det.
 
Trots allt tufft jag gick igenom i skolåren så saknar jag väldigt ofta
skolbänken eller snarare att få lära mig en massa nya saker.
 
 
Sover nu mera alltid med sovmask för att inte vakna tidigt
på morgonen av solljus rätt i ögonen.
 
Jag brukar köpa ett par nya skor ungefär var 3e år. Jag bär skorna
tills de inte längre går att gå i dem. 
 
Sover helst med massa kuddar och ihop rullade täcken runt mig som liten
en mur. Detta för att få stöd när jag ligger på sidan annars tippar jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0