Dagen blir lugn....

Goddag!
 
För att bara vara drygt ett dygn kvar av vistelsen på ön för den här gången så känns det ändå rätt okej. Jag är väldigt peppad på den nya veckan som påbörjas idag. I slutet av veckan väntas lite äventyr om vädret och kroppen tillåter det vill säga. Men jag hoppas innerligt för det vore så mysigt att få komma iväg på något skojigt.
 
Min plan idag är att bara njuta och vila mig så mycket det bara går av lugnet här ute och ladda så mycket energi det bara går åt bilresan hem imorgon. Har jag tur kanske jag kan vila ute i trädgården idag. Det är faktiskt något jag längtat efter att få göra här ute. Jag är så less på att ligga instängd i rummet.  kramiz<3
 
 
Utsikten från verandan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0