En dröm i uppfyllelse...

Hej på er!
 
Vilken dag det vart igår alltså. Kan knappt tro att det är sant idag. Jag fick mig en tidig födelsedagspresent igår strax innan vi skulle åka hem, nämligen en helikoptertur över karlsborg. Wow! Detta var andra gången i mitt liv jag åkte helikopter och denna gången njöt bara av den vackra utsikten utan att vara det minsta nervös.
 
Jag hade både öronproppar som pappa hade i sin jobbväska och lånade hörselkåpor på mig under turen. Så ljudet märkte jag knappt av och piloten flög jätte försiktigt jämfört med den jag flög med för 11 år sen. Turen var ca 5-10 min lång bara men det var helt magiskt.
 
Idag mår jag riktigt kasst efter gårdagens utflykt och sen har dessutom mensen startat. Men jag är så grymt stolt över mig själv som vågar chansa och enormt tacksam att mina nära och kära finns vid min sida. Kramiz
 
❤ Tänk att jag även i år skulle få en dröm i uppfyllelse❤
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0