Fint avslut på vistelsen....

Hej på er!
 
Jag fick nog världens bästa avslut igår på sista hel dagen här på ön. Pappa tog med mig till båthamnen för att köpa glass och för att jag skulle få prata av mig lite. Jag var nämligen väldigt ledsen under ett par timmar igår. Så det var behövligt att få lätta hjärtat.
 
När vi ändå var iväg passa vi på att åka fram till slottet för att köpa säsong biljett till parkeringen där. Då det är dit vi åker numera för att bada under sommaren samt besöka slottet.
 
Nu känns det verkligen som de mesta är förberett här ute för att vi ska kunna vara här ett par veckor så fort pappa går på semester. Jag längtar enormt!! Men nu är det dags att bege oss mot stan igen och jag ser inte framemot bilresan. Kramiz
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Det är så mysigt att gå runt på Läckö slott :)

Svar: Visst är det, dock håller dem på att rusta upp slottets utsida så när vi var där en sväng igår lät det en hel del. Men det är otroligt vackert där. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-04 @ 18:50:56
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0