Försöker blicka mot nästa ljus...

Hej!
 
Nu skulle jag egentligen vart på väg upp till Västerås, men då halsinfektionen slagit hårt på min kropp har vi valt att avboka resan. Vilket var ett jobbigt beslut att behöva ta då jag hade sett framemot att få träffa mina gammelfastrar. Men samtidigt vågar inte riskera smitta ner dem även om det enbart verkar bara vara JAG som åker på denna infektion gång på gång här hemma. 
 
Planen är att göra ett nytt försök i början av Juli istället och får hoppas jag är starkare och infektionsfri då. Det får bli ett par vilodagar trots att jag gärna vill komma ut. Får hoppas jag mår tillräckligt okej till på Fredag då barnens skolavslutning är. Om inte annat kommer en tös till mig för att stanna här ett par veckor. Så det är något annat jag har att se framemot nu. kramiz<3
 
Medans jag inte orkar gå ut får jag njuta av det vackra som blommar inomhus:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebeca

Det är tråkigt när man måste boka av saker ibland pga kroppen. Kunde inte vara med på min sista träning för jag har hamnat i ett tråkigt skov. Kul med skolavslutning!

Svar: Ja, oftast brukar jag inte ta besluten själv då jag tycker det är så jobbigt. Men denna gången var beslutet så enkelt även om tårarna av besvikelse kom. Usch då hoppas du snart mår bättre. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-12 @ 08:54:07
URL: http://becaaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0