Hemma i stan igen...

Tjo!
 
Idag känner jag mig taggad men samtidigt otroligt öm och skakig, men det är ju inte så konstigt med tanke på att mensen ska komma imorgon. Så det blir till att försöka stå ut och hoppas det klingar av snart. Planen idag är att hämta mediciner på apoteket och sen bara ta det lugn och vila upp mig inför mensen och utflykten imorgon.
 
Det ser även ut att vara ganska skönt utomhus, så jag hoppas även kunna sitta ute i trädgården en stund i eftermiddag/kväll när det är lite mer skugga ute. Jag ska ju nämligen undvika solen så gått det går medans jag smörjer mig med Epiduo mot hudutslagen. Men får se vad kroppen tillåter och vad hjärnan klarar av för här i stan är det så mycket mer störande ljud ute än på ön. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på idag?
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0