Hotellvistelsen med tösen...

Hej på er!
 
Nu är jag och tösen hemma igen efter vår tuffa men lyckade minisemester i Gbg. Jag måste börja med att säga att jag är grymt stolt över mig själv som vågar chansa såhär ibland. Jag bokade ett Premium Sky room (sånt rum jag hade sist) på Gothia Towers men fick en svit, så vi hade gott om plats. Kan säga att tösen blev nog lika förvånad som mig när vi öppna dörren till rummet och ser ett vardagsrum det första vi gör istället för en säng som vi hade förväntat oss.  
 
Och trots lite panik då jag mådde kasst innan vi skulle gå och lägga oss i Tisdagskväll efter vi hade vart ute och ätit midag med mina vänner J och C så är jag nöjd över hotellvistelsen. Men jag är även nöjd överlag över dygnet i Gbg. Så stolt över tösen, så stolt över mig själv. Så glad över att ha underbara vänner som J och hans sambo. Denna födelsedagstripp var tuff men ändå så magisk. kramiz<3 
 
Bilder och sammanfattning av utflykterna vi hitta på i Gbg
kommer imorgon... Nu ska jag ta och vila mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vår morgon utsikt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carro

Tack själv, det var trevligt att ses igen =) Ja det hotellrummet var verkligen något mer än vad man är van vid. Hoppas att du mår lite bättre snart. Kram Carro

Svar: Ja, jag trivs så bra i erat sällskap. Verkligen! Mår redan lite bättre är mest trött i huvudet nu efteråt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-28 @ 10:07:57
URL: http://carroellen.se
Tess

Vad härligt! :-D

Svar: Ja, det var en otroligt mysig tripp även om den tog hårt på kroppen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-07 @ 15:51:08
URL: http://highlandertess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0