Idag är det min dag❤

Hej på er!
 
Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Och för en gång skull är jag inte hemma utan hos syrran denna dag. Jag är så nöjd över beslutet trots att jag var så tveksam in i det sista om jag verkligen skulle åka. Men jag har det bra här och kan alltid gå undan om det blir jobbigt med kroppen.
 
Igår hade jag en super mysig eftermiddag på stranden med de tre stora barnen och min extra storasyster S. Det var mitt första dopp i år och lite av en födelsedagsutflykt för mig. Det var precis lagom temperatur i så väl vatten som på land även om det blåste en hel del.
 
Det kändes visserligen i kroppen efteråt att jag tog ut mig för mycket genom att gå i vattnet (lång grunt) istället för att ta bryggan. Så det ska jag försöka komma ihåg till nästa gång. Kramiz
 
 
 
 
Puss & kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0