Liten utflykt...

Godmorgon på er!
 
Det är inte ofta jag kommer upp tidigt men idag så har jag faktiskt lyckats plåga mig upp för en liten utflykt. Jag har vart så nojig över att denna dag inte skulle bli så planerat då vädret och kroppen har en tendens till att ändra sig snabbt. Men det ser ut som jag har tur för en gång skull och vädret ser ut att bli fint och kroppen är tillräckligt okej trots mensen. 
 
Det ska bli så mysigt att kommm iväg på en marknad igen då det gått exakt ett år sen sist men jag vet också att denna utflykt kommer ta mycket på kroppen. Så det lär bli sängläge för mig ett par dagar efteråt så kroppen verkligen får återhämta sig i sin takt. kramiz<3
 
En bild från förra året:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0