Nu startar en ny vecka...

Goddag fina ni!
 
Då var en ny vecka här igen och denna veckan händer det lite roliga saker om allt vill sig väl för i slutet av veckan fyller jag ju år. Frågan är bara om kroppen kommer klara allt utan att krascha för mycket. Jag ska försöka se till och ta små mini pauser ofta och äta regelbundet hur illamående jag än är. Och bryta när jag känner att det är påväg att bli för mycket. Så får vi se hur det går. Jag har ju med Wiirah som påminner mig.
 
Nu ska jag sätta igång och packa min och wiirah's lätta packning som ska med imorgon när vi ska iväg på en liten minisemester. Jag är lite nervös för allt men wiirah verkar rätt lugn än så länge. Jag tror dock hennes nervositet lär komma framåt kvällen eller imorgonbitti. Rätt konstigt att man kan bli så nervös trots att man vet att det oftast kommer gå bra tillslut. Kramiz💖
 
Vad ska ni göra i veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0