Sammanfattning av våra utflykter...

Tjo!

 

I tisdags blev det en tur till Liseberg för tösen skulle få åka lite innan vi fick bege oss mot hotellet. Tösen är så nöjd över de få timmarna det blev innan min kropp sa ifrån rejält. Hon åkte en hel del karuseller själv som tur var. Så jag kunde sitta på en bänk i skuggan och vila mig för det mesta. Det är så skönt att barnen förstår att jag inte orkar allt utan måste pausa emellanåt. När det blev jobbigt så fanns hon där och krama om mig.

 

Under Onsdagen tog vi beslutet att spendera tid på Universeum tillsammans med min kompis J efter jag och Wiirah hade checkat ut från hotellet. Dels för att det går att låsa in väskorna så jag slipper bära på dem men också för att där kan man ta allt i sin egen takt och dem har bra med sittytor samtidigt som Tösen får leka av sig. Det gick rätt bra där inne även om jag mådde kasst i omgångar och fick gå undan.

 

Jag är så nöjd över vår lilla minisemster även om jag är helt slut nu efteråt. Den var värdefull för både mig och tösen som jag tror växte ytterligare av denna tripp. kramiz<3

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0