Tog ett varv i trädgården...

Tjo!
 
Vad jag njuter över att äntligen få vara tillbaka här. Igår stråla solen och trots att det blåste rätt bra var det ganska skönt ute. Så jag tog mig ett varv runt huset och bara andades och kolla på naturen. Jag hitta dessutom massa goda smultron intill mitt rum. Jag lyckades även med hjälp av pappa få ordning på mitt rum. Som nu är redo för att flyttas in i. Men jag tror jag väntar ett tag till, då det fortfarande är rätt kallt ute. 
 
Idag har jag riktigt ont i kroppen och framföallt benen så har jag ingen feber blir det nog ett par timmar TENS-apparat innan gästerna kommer ikväll. Vi har nämligen bjudit ner grannarna på kina mat. Får se hur mycket jag orkar vara med innan jag måste gå undan och vila mig. Jag känner mig helt slut i kroppen och det är ju bara 5 dagar kvar till mensen. kramiz<3
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: kramiz <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-02 @ 11:38:38
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0