Vårat firande igår..

Tjo!
 
Min och wiirah's midsommarafton var helt underbar. Vi bara njöt av naturen och tog dagen som den kom i det vackra vädret vi fick. Vi slapp även den smått tråkiga midsommarmaten och fick istället lång grillad skinstek i tortillabröd med massa goda grönsaker. Efterrätten blev jordgubbar direkt från landet och så klart lite vattenmelon. Så nöjd! 
 
Idag mår jag inte särskilt bra i kroppen utan har riktigt svåra smärtor och framförallt i benen. Så hur dagen blir idag vet jag inte. Men jag hoppas den inte blir allt för tuff att ta sig igenom. Jag kommer iallafall ta märtstillande och hoppas på att det dämpar lite av smärtorna. Kramiz💖
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0