♥Veckans Hiss & Diss♥ V.25

Hej hej!
 
Denna veckan har verkligen vart helt underbar och framförallt de senaste dagarna som vi spenderat här ute på ön. Här ute har jag kunnat känna ett inre lugn och bara att kunna sitta/ligga ute i trädgården och lyssna på fåglarna utan folk som stör en. Vi har även fått sett rådjur med ett litet kid på nära håll och så även älgen igår. Men idag bär det av mot stan igen för i veckan som kommer har jag och wiirah saker planerade för att fira lilla mig. Kramiz❤
 
 
 
 
 
Veckans Hiss: Jag, Wiirah och min pappa var en sväng
förbi slottet igår. Så wiirah fick titta runt på en mysig
medeltidsmarknad.
 
 
 
 
Veckans Diss: Jag har haft stora problem
med smärtor i höfterna denna veckan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Vilken fin blogg du har =)

Svar: Tack så mycket underbara du. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-23 @ 17:39:59
URL: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0