Veckans planer avbryts...

Tjo!
 
Igår och idag är sådan där dagar jag helst bara hade velat hoppa över. Vakna upp med ont/torrhet halsen och det irriterar så mycket att kräkreflexerna drar igång för minsta lilla. Försökt med allt möjlighet för att lindra och som går att svälja men allt åker bara upp. Andningen är riktigt kämpig idag precis som förra gången jag åkte på denna skit. 
 
Det är så frustrerande att må såhär nu när jag behöver få i mig all näring jag kan få för att hålla vikten uppe. Dessutom är energin som bortblåst och jag kan bara hoppas att kroppen återhämtar sig snart. Som det ser ut nu kommer jag tyvärr få ställa in mina efterlängtade planer för veckan. Vilket gör svin ont i själen! Då jag hade sett framemot att få träffa mina gammelfastrar. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0