♥Veckans stolthet/Glädje V.22♥

Hej fina ni!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och igår gick vi ävrn in i Juni månad. Så nu börjar nedräkningen till barnens sommarlov, min födelsedag ovh såklart pappas semester. Denna veckan har verkligen vart speciell och trots att kroppen mår sådär känns det ljuvligt att vara tillbaka på ön ett par dagar för att bara vila upp mig. Här kommer i allafall de saker jag är extra stolthet/glad över med veckan. kramiz<3
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan:
 
♥  Jag håller fortfarande vikt jätte bra.
 
  Haft jätte bra aptit denna veckan och
ätit inom var 4:e timme.
 
  Jag har återförenats med mitt
paradis till ö.
 
  Solen och värmen har vart framme
ett par gånger.
 
  Jag har tagit mig ut ett par små stunder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0