Allt tog en vändning...

Hej!
 
Jag som var så glad i Måndags att jag äntligen kände en förbättring. Men den förbättringen var inte långvarig tyvärr. Redan igår kände jag att kroppen kämpar mot något då jag hade högpuls i viloläge och kämpigt med andningen pga massa slem. Jag har alltså åkt på ännu en plågsam förkylning som tär på kroppen nått enormt! 
 
Det är så frustrerande just nu att förstå att man är skör dvs har dålig immunförsvar. Jag måste tänka till en extra gång om det verkligen är värt att lämnar hemmet för att åka till en allmänplats som apotek, affär just nu. Vilket är skit svårt då jag måste fylla på medicinförrådet emellanåt. Jag är alltså tillbaka på ruta ett igen och det känns riktigt tungt! Nu ska jag försöka Vila/sova en stund igen. kramiz<3
 
Bild tagen igår morse...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna-Maria

Usch, det är verkligen inte kul att vara så nedsatt i immunförsvaret! Hoppas att du får en snabb och lindrig variant den här gången! Krya på dig!

Svar: Tack, ja vi får hoppas det vänder till det bättre snart. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-20 @ 20:17:23
URL: http://www.amoll.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0