Äntligen ett gott tecken...

Hej på er!
 
Jag känner att det sker små förbättringar för varje dag som går nu. Vilket är en enorm lättnad för de första dygnen var riktigt tuffa. Det var så fruktansvärt jobbigt med andningen att jag inte bara blev rädd själv utan även mina föräldrar ville knappt lämna mig utan uppsikt. Tack och lov har det klingat av nu så nu är det bara febern och slemmet som är jobbigt.
 
Igår kolla jag  faktiskt klart på "Livet på Dansakademien", så idag blir en nog en annan serie eller film om jag nu orkar med det. Jag har ju bara tänkt ta det lugnt idag och låta kroppen få återhämta sig i lugn och ro. Det vore dock skönt att om jag kunde få komma ut en stund i solen, men får se vad kroppen orkar. kramiz<3
 
När jag ser denna längtar jag ut för att se hur långt naturen kommit:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pernilla

Härligt att du ser en förbättring. :)

Svar: Ja så himla skönt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-23 @ 13:11:31
URL: http://nouw.com/pernillasandstrm
Jennifer

Perfekt med ryggläge i soffan framför en bra film under återhämtning :D

Svar: Verkligen! Vår soffa är dock inte så bekväm här i stan så jag föredrar sängen helst. Film/serie och skratt brukar vara det bästa sättet att återhämta sig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-23 @ 21:41:43
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0