Äntligen få komma ut en stund...

Godmorgon!
 
Det är inte ofta jag är uppe såhär tidigt men idag ska jag och mamma äntligen åka in till stan en sväng. Tänkte passa på och göra det direkt när affärerna öppnar då det brukar mindre rörigt. Är det något som får mig sämre väldigt fort så är det när det blir för stökigt och rörigt omkring mig (mycket intryck). Förhoppningsvis är det lite mindre folk och sen känns det skönt att ha det avklarat innan min middags vila.
 
Jag har egentligen inget speciellt jag behöver akut mer än lite grejer från apoteket. Det är mest mamma som behöver införskaffa lite allt möjligt. Jag hoppas även vi kan ta en fika i stan någonstans. Jag är nämligen otroligt sugen på en kanelbulle! Får se vad jag orkar med, vill ju gärna undvika att krascha när jag kommer hem. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lil babustyle

Gillar inte heller när det är för mycket folk.

Svar: Man får försöka passa på att besöka sådana platser när det är som lugnast. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-27 @ 09:03:28
URL: http://nouw.com/lilbabustyle
Anna-Maria

Ja, man får hitta knepen och tiderna för att få utflykterna att fungera så bra som möjligt. :) Jag tänkte mig inte för för några veckor sedan utan åkte till IKEA en söndag precis efter löning. Mindre lyckat! Haha!
Hoppas det gick bra och att ni fick en trevlig utflykt!

Svar: Ja, man får ju försöka hitta dem små knepen för att spara på energi så mycket som möjligt. Jag brukar oftast sova till 12 då jag sover som bäst på förmiddagen, men det gick rätt bra att komma upp tidigt för att åka till stan en sväng. Så kommer nog göra det flera gånger när jag får ärende in till stan. Jag mådde visserligen pyton när jag kom hem, men känner mig redan något bättre idag. Känns som återhämtningen gick bättre än vad den brukar göra efter en tur i stan. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-27 @ 20:58:48
URL: http://www.amoll.net
Jennifer

Det brukar vara mindre folk vid öppning ja så det var ett bra beslut :) Hur gick det? :)

Svar: Det var det verkligen, enda stället det var mycket folk på var Caféet vi hade tänkt fika på så vi köpte med oss hem istället. Kommer definitivt ta mig upp tidigt hädanefter när jag måste till stan. Hade ingen panikkänslor alls som jag kan få när det blir för rörigt omkring mig. Så himla skönt! Jag krascha dock när jag kom hem, men det brukar jag oftast göra av minsta lilla utflykt utanför hemmet. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-28 @ 04:15:51
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0