En bra dag till en tuffare dag...

Tjo!
 
Igår hade jag en lite bättre dag på eftermiddag, kände mig bortsett från näsan rätt okej. Jag orkade vara uppe en bra stund innan jag smög undan och vila mig en kort stund mitt under lilla "F" 1 års kalas som vi fira här hemma hos oss. Det var oerhört mysigt att ha dem här och framförallt peppa upp mig lite nu när jag mår rätt kasst i kroppen.
 
Idag mår jag tyvärr sämre eller iallafall nu när jag nyligen har vaknat. Jag är osäker på om det lär förändras under dagens gång. Men man kan ju alltid hoppas! Om inte har jag ändå bara tänkt ta det lugn i sängen/soffan idag. Lägga allt fokus på att få mig bra med näring och vätska, vilket konstigt nog än så länge gått rätt bra. kramiz<3 
 
Wiirah visa något för P-M på plattan:
 
Helt slut:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0