En lyckad söndag...

Tjo på er!
 
Det känns i kroppen att jag var iväg en sväng igår, men jag är ändå nöjd över att jag kom iväg för att träffa min bästis en stund. Det var otroligt skönt att få lätta hjärtat lite och ses. Hon är ju en av få barndomsvänner jag har kvar i mitt liv och som vart med under hela sjukdomskarusellen. Dessutom hade jag ett snabbt besök av min syster med familj igår på dagen. Så fick massa barn/bebisgos!
 
Idag är planen att jag ska försöka vila mig då jag fått tagit morfinliknande för att lugna smärtorna och skaningarna nu när jag kom upp. Jag hade behövt städa lite i rummet, men det får jag ta en annan dag när jag mår lite bättre. Det är ju inte värt att ta ut sig helt för att sen vara utslagen i flera dygn. Min vecka är ju ganska tom på saker än så länge så behöver inte brådska med något. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Nämen åh vilka underbara bilder, så söta! :D

Svar: Tack så mkt=) <3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-12 @ 10:43:25
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0