Lördags utflykt med TT...

Hej fina ni!
 
Jag är så taggad för idag ska jag och TT iväg på Bio. Det är inte ofta jag ger mig på att åka iväg på just biobesök då det tar enormt på krafterna. Men vad gör man inte för sina älskade trollungar till syskonbarn som också älskar animerade filmer precis som en själv. Det kommer nog bli en mysig utflykt för oss båda två.
 
Idag mår jag lite bättre i kroppen eller iallafall mindre smärtpåverkad jämför med gårdagen. Så det känns skönt för då slipper jag vara orolig att jag ska bryta ihop av smärtor när jag är iväg. Men jag tror dock smärtorna lär öka till kvällen för de brukar dem göra efter jag vart iväg. Men det löser sig nog.  kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0