Lyckad utflykt trots tuff kväll...

Tjo!
 
Gårdagens lilla utflykt till stan blev så lyckad och det var knappt inga folk inne i stan alls när vi kom dit. Vi fick tag på de mesta som vi hade planerat köpa förutom solglasögon till mamma för de hade vi båda glömt bort på vägen in till stan. Det är så typiskt oss två att alltid glömma något. Så jakten efter solglasögon till henne får vi ta en annan dag och hoppas vi kommer ihåg det då.
 
Under kvällen igår ett par timmar efter vi hade kommit hem börja jag känna att kraschsymtomen kom en efter en. Detta trots att jag bädda ner mig så fort vi kom hem. Feber kom och därefter skakningarna och de svåra smärtorna. Sen blev jag även ljud och ljuskänslig, så kroppen vart helt slut efter turen i stan. Jag mår något bättre idag som tur är, men jag har ändå bara tänkt vila nu fram till Lördag. kramiz<3
 
Vädret var helt underbart under utflykten<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0