Mina planer för denna veckan...

Hej!
 
En ny vecka är här och jag är enormt taggad även om jag fortfarande mår långt ifrån bra efter infektionen. Men det känns ändå underbart att lämna förra veckan bakom sig och blicka framåt. Jag har än så länge inte något planerat i veckan mer än att jag ska försöka komma iväg på min barndomskompis son´s dop till helgen.
 
Det vore såklart skönt om man lyckades ta sig ut i solen lite, men det hänger på vad kroppen klarar av efter jag gjort allt de vardagliga som att äta och så. Vädret ser ju än sålänge ut att bli kanon större delen av veckan. Vilket äntligen ger mig lite vårkänslor på riktigt. kramiz<3
 
Har ni något roligt inplanerat i veckan?
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0