Svårt att komma till ro...

Tjo på er!
 
Idag är sådan där dag då jag är otroligt torr i munnen så jag känner mig törstig. Men på ett sätt är det bra för då får jag iallafall i mig bra med vätska även om det går sådär med att äta bröd dessa dagar. Allt detta beror på en av mina mediciner som jag tar på kvällen. Dock skiftar det hur torr och eländigt det blir i munnen under natten. Idag är det extra jobbigt, men det är bara till att kämpa på och hoppas det är lite bättre till imorgon.
 
Planen idag är att bara vila upp mig nu när grannarna äntligen är tysta. Igår kom jag inte till ro under min "middagslur" då dem skrapa/flytta möbler igen som de gör ungefär varannan dag från morgon till sen natt (02:00) sen ca 2 år tillbaka. Igår blev jag så fustrerad att jag koka inombords, vilket inte är bra för min kropp alls. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Har du testat proxidents munspray för muntorrhet, den tycker jag iaf är bättre än alla dessa sugtabletter. Det är jobbigt att vara torr i munnen, jag är det ofta på morgonen men det går fort över som tur är :)

Svar: Nej tror aldrig jag hört talas om den heller. Smakar den nått speciellt? Har lite svårt för vissa smaker som tyvärr ger mig kväljningar för så var det med sugtabletterna. Det gick inte ens ha dem i 30 sek i munnen. Ja, morgonen är verkligen värst, så kan inte äta vad som helst tyvärr. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-26 @ 17:15:14
URL: http://iamiamarias.blogg.se
Maria

Den smakar lite pepparmint.

Svar: Jag köpte en sådan när jag ändå var i stan. Har dock inte provat den men lukta på den och då kände man att det var pepparmint. Så förhoppningsvis kommer den fungera bättre än sugtabletterna. Tack ännu en gång för tipset! Massa kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-03-27 @ 17:43:00
URL: http://iamiamarias.blogg.se
Maria

Berätta gärna vad du tycker om den sen :) Jag hoppas att du tycker att den hjälper :)

Svar: Absolut har provat den en dag nu. Smaken känns inte hemsk så har gått jättebra att använda den i alla fall, så hoppas även känna någon effekt med tiden. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-29 @ 09:47:34
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0