Väntar besök inför helgen...

Godmorgon!
 
Idag väntar jag besök av ett annat syskonbarn som ska stanna här över helgen. Det känns roligt att dem börjar bli så stora nu att dem kan komma även på helgerna. Det gör jätte mycket för mig som avskyr att känna mig ensam. Denna helg står det biobesök på schemat då tösen har biljetter som snart går ut sen hon la på sjukhuset i somras/höstas.
 
Jag mår katastrof i kroppen nu när mensen starta igår. Men jag hoppas ha lite energi över och framförallt inte vara så smärtpåverkad som jag är just nu. Vi får se hur det går, jag får ta det som det kommer nu. Jag försöker sätta in smärtstillande i tid som jag blivit tillsagd av läkaren att göra samt använda mig av värmedyna för att få ner kramperna. Morgontimmarna är värst! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Så himla roligt och mysigt med besök i helgen! :D Ta hand om dig <3

Svar: ja, verkligen! Det ska jag försöka göra! Ha en super trevlig helg nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-15 @ 15:05:00
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0