♥Veckans Hiss & Diss♥ V.13

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och jag måste säga att denna vecka har gått betydligt bättre än förra även om smärtorna är långt ifrån bra. Det har vart kämpigt emellanåt när det kommer till att behålla lugnet när smärtorna vart som värst. Men trots det har jag ändå lyckats haft ett par roliga stunder med familjen. Så det har blivit mycket skratt mellan känslostormarna för min del. Vilket jag tror vart bra för då har det vart lättare att släppa tankarna inför natten. kramiz<3
 
 
 
Tummen Upp: Jag och mamma tog oss in till stan tillsammans
en sväng, vilket var minst ett år sen sist. Otroligt mysigt!
 
 
Tummen Ner: Benen och balansen har inte velat samarbeta
för femöre. Varje steg har därmed vart extra kämpigt denna veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annelie

Hej, jag ser du har fibromyalgi, det har jag också en svår diagnos av denna eländiga sjukdom. Är det på grund av Fibron du har svår balans..?? Jag själv måste använda rullator inomhus, utomhus är det antingen rullstol eller elscoter, för cirka 4-5 år sedan, låg jag till sängs 24/7, med SVÅRA smärtor dygnet runt. De undersökte mig för allt, men de kom fram till att det är min svåra fibro som ställt till allt. Jag tycker läkare idag skyller väldigt lätt på fibromyalgin, om / när de inte hittar något annat. Ha nu en jättefin tisdag, Annelie

Svar: Hej! Ja den är riktigt tuff:( Båda ME:en och fibron ger mig dålig balans. I perioder är den jätte dålig och då använder jag rullstol när jag är iväg för att spara in energi och inte riskera skada mig (då jag lyckats trilla ett par gånger).Men har jag rullstolen måste pappa eller någon annan ha möjlighet att följa med. Vilket inte alltid är så lätt att få ihop då han jobbar 4-skift. Men får ta till alla knep och hjälpmedel som går. Usch, smärtor är ju så svårt att få kontroll över. Ja tyvärr gör dem ju de. Jag har hittat en läkare nu som ser hela sjukdomsbilden med alla de diagnoserna jag har men annars brukar läkarna oftast lägga fokus på bara en av dem. Hoppas du har det så bra det bara går. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-02 @ 06:33:39
URL: http://nouw.com/gifta657


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0