Ännu en tuff dag väntar...

Hej!
 
Idag har jag fruktansvärt ont i kroppen och så även i bröstkorgen. Det är svårt att försöka ta ett djupa andetag utan att göra ljud/grimaserar av smärtorna. Dessutom har jag skakningar som påverkar mig otroligt mycket i vardagen. Jag sitter nu och försöker få i mig lite näring eller snarare sen-frukost innan jag har tänkt kolla blodtrycket och jag hoppas det är lite bättre än igår. 
 
Jag vill inte ta några risker då jag mest troligen ska iväg imorgon om kroppen tillåter. Därför är jag noga med att kolla blodtrycket ifall det behöver göras val av smärtstillande under dagens gång. Är blodtrycket lågt lär jag absolut inte ta starka smärtstillande för det lär göra mig svimfärdig i ungefär 1-2 dygn och det vill jag undvika. Kramiz<3 
 
Det är svårt att hålla tårarna borta dagar som denna: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0