Bebismys...

Heej!
 
Vilken mysig dag jag fick igår med lilla "Polaris". Hon ville helst ligga i min famn och bara titta på mig tills hon somna. Hon fick mig verkligen varva ner även om det i perioder var lite tufft för vänster armen. Men med hjälp av en filt eller kudde under armen gick det rätt bra mot slutet av dagen.
 
Idag mår jag okej, dock är smärtorna riktigt intensiva. Så kommer nog behöva ta smärtstillande efter jag ätit min sena frukost nu. Måste försöka få ner lite av smärtgraden innan det är läggdags ikväll annars är det liksom stenkört. Får bli ytterligare en lugn vilodag med mycket bebismys tror jag. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Maria

Hej igen! Har oxå fått tramadol utskrivet nu. Det går bra för mig. Men vad är det för svåra biverkningar du får som gör att du inte kan äta dessa så ofta? Nyfiken. Kram

Svar: Tramadol sänker mitt blodtryck såpass att jag blir riktigt svimfärdig, yr och matt i kroppen och har jag otur påverkar den även min andning. Blir därmed oftast helt sängliggades av den. Därför är jag försiktig med att ta tramadol. Skönt att det går bra för dig. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-05-05 @ 01:33:03
Maria

Så söt baby btw!!

Svar: Tack❤❤
♥JèÑnIèY♥

2019-05-05 @ 01:33:58
Maria

Oj usch vad obehagligt! Det skulle jag oxå tycka. För mig räcker 50 mg om dagen. Hur stor dos äter du? Har du provat Citodon?? ❤️

Svar: Jag tar också 50mg per dag vid behov. Vet faktiskt inte om jag testat det. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-05-06 @ 15:38:17
Maria

Usch. Du måste vara väldigt känslig mot läkemedel. Kram <3

Svar: Det är tyvärr ganska vanligt vid ME att man kan vara känslig/överkänslig mot läkemedel. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-05-07 @ 15:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0