Börjar göra mig redo för sommaren...

Tjoo!
 
Gårdagen gick bättre än väntat för mig och det var underbart att få fötterna ompysslade. Dem gör inte ont längre och framförallt fastnar naglarna inte i påslakanet om nätterna. Dessutom passa jag på att boka tid för att slingra och klippa mitt hår nästa vecka när jag ändå var i närheten av salongen. Det ska också bli otroligt skönt att fräscha upp håret lite. Kan säga att topparna är riktigt slitna nu.
 
Det ska även bli skönt att få ännu en sak avklart från "Måste"-listan innan jag flyttar ut till landet. Vill ju gärna att den listan ska vara så kort som möjligt under sommaren. För under sommaren vill jag ta allt som det kommer och bara njuta. Precis som förra året! Det känns så skönt att pappas semester äntligen börjar närma sig.  kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0