Då var en ny vecka här...

God förmiddag!
 
Tiden bara flyger iväg nu så har knappt koll på vad det är för dag innan det kommer en ny. Men idag är jag säker på att det är Måndag i allafall och jag är rätt taggad för en ny vecka. Idag känner jag mig dock skakig och vimsig men annars går det okej med kroppen än så länge. Vi får hoppas det inte ökar under dagen utan att de håller sig i schack. Dags att ta tag i dagens första projekt som är att få i mig frukosten som oftast är det svåraste målet att behålla. Får se hur det går idag...Kramiz
 
 
Måndag: Passa brorsonen en stund samt
fylla på vatten i min luftfuktare.
 
Tisdag: Vilodag.
 
Onsdag: Efterlängtat frisörbesök.
 
Torsdag: Återhämningsdag.
 
Fredag: Myskväll med mamma.
 
Lördag: Njuta av att pappa
kommer hem från Kina igen.
 
Söndag: Fylla på dosettlådan &
gå igenom medicinlådorna.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Visst är det lite härligt med måndagar ändå, det är som en nystart kan jag tycka :) Hoppas att du får en fin vecka. <3

Svar: ja, det är det verkligen. Tack hoppas du också får en fin vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-05-20 @ 22:24:20
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0