Dags att återvända hem...

Hej fina ni!
 
Ny dag är här och idag ska jag åka hem igen efter bott hos min syster i nästan 2 veckor tid. Nu har målarna äntligen målat klart fönsterna efter mycket strul. Pappa har även ställt tillbaka allt på sin plats igen. Vilket är en lättnad för det är något jag och mamma vart oroliga över då pappa åker till Kina igen på Lördag.
 
Mina veckor här hos syrran har varit underbara. Så det känns lite vemodigt att åka hem för jag trivs så otroligt bra här. Men tyvärr börjar medicinerna ta slut så har inte mycket till val än att åka hem. Men förhoppningsvis kan jag åka tillbaka hit snart igen eller om något barn kommer till mig. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0