Dags att packa inför resan..

Tjo!
 
Idag ska jag försöka packa klart det mesta, så har jag bara det allra sista som ska ner imorgonbitti precis innan jag åker. Det mesta är ju mediciner och hjälpmedel som kommer användas under kväll/natt idag. I övrigt känns det som jag har ganska bra koll på att allt det viktigaste kommer med ut. Jag är jätte taggad på att få komma HEM till ön igen. Jag har ju inte varit där sen i höstas av flera skäl men nu känner jag mig redo. 
 
Vädret ska visserligen skifta väldigt mycket, men samtidigt vet man aldrig för det är ju en ö trots allt och har jag tur går regnet runt oss i stället för över. Oavsett kommer jag njuta av lugnet och naturen i allafall.Tanken är att jag ska ha med mig en korsorstidning, humörmålarboken och min kreativa kalender att sysselsätta mig med om kroppen tillåter. Allra helst vill jag nog bara ute så mycket jag orkar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0