Det blev en lång natt...

Goddag!
 
Eller jag vet inte om det ens är en god dag idag tyvärr. Jag mår katastrof efter den tuffa natten med svåra smärtanfall. Jag vakna upp av kraftiga smärtor magen att jag bröt i ihop fullständigt klockan 3 i natten. Hur jag en låg och vad jag en försökte göra för att lindra så gick det liksom inte. Sömnen gick därför åt skogen inatt, vilket tär ännu mer på kroppen.
 
Kommer bli en tuff dag att ta sig igenom och det kommer nog bli mycket sängläge för allt snurrar så fort jag försöker sitta eller stå upp. Man kan säga att denna veckan starta inte som jag hade hoppats. Förhoppningsvis blir det bättre innan vi ska åka till ön på Torsdag annars är jag faktiskt inte helt säker på att jag klarar följa med ut. Få försöka ta en dag i taget och hålla tummarna för att smärtorn i magen går ner. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Usch stackare! Är det mensvärk eller någon annan skit du fått nu? :/ <3

Svar: Troligen något jag ätit som magen inte klarar av och jag misstänker vitlök och paprika. Det är betydligt bättre idag och inte haft några kraftiga smärtanfall i magen sen igårkväll. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-05-27 @ 16:56:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0