Första Maj betyder...

Goddag!
 
Här hos syrran rullar dagarna på och igår spendera jag mesta av mina vakna timmar utomhus på en stol i skuggan. Jag satt och lyssna på allt fågelkvitter och bara försökte slappna av trots att alla barnen var omkring mig. Idag blir det nog lite mer vila inomhus för mig men jag kommer fortfarande kunna höra fåglarna.
 
Idag har jag även namnsdag som nästan är mer speciell för mig än min födelsedag. Valborg är visserligen mitt andranamn men som jag fått efter släktingar från båda sidorna av mina föräldrar. Dem gilla inte namnet alls som unga medans jag har alltid burit det med stolthet. Kramiz
  
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0