Gör mitt bästa nu...

Tjoo!
 
Det är en liten tös som varje kväll vill ha egentid med moster. Hon tycks älska vara i min famn så fort hon får chansen. Jag hade dock rätt kraftiga smärtor under kvällen men tog mig ändå igenom den med hjälp av värme och soffläge.
 
Idag blir det nog mest vila och äta som står i fokus. Jag har så galet ont i bröstkorgen att varje andetag är plågsamt dessutom känner jag mig skakig och här lågt blodtryck. Nu är det bara ett par få dagar kvar innan mensen kommer så inte konstigt kroppen mår som den gör nu. Min Måndag får därmed bli en riktig vilodag för lilla mig. Kramiz
 
"Polaris" har gosat in sig i min famn:
 
smärtpåverkad och haft en lång natt:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0