Känns ovant...

Goddag!
 
Oj vad det känns ovant och konstigt att vakna upp och vara ljushårig. Nästan så jag får lite ångestkänsla inombords. Men jag vet också att mitt hår växer som ogräs så om ett par månader kommer det se likadant ut som innan. Jag har ju lite svårt för förändringar samtidigt som jag vill testa nya saker. Det kan vara lite känslosamt i början att vänja sig, men det brukar gå över med tiden som tur är.
 
Planen idag är att bara ta det extremt lugnt då gårdagens ansträngning och kassa vädret (kraftig åska i 3 timmar) så behöver min kropp få återhämta sig. Jag har även tänkt ta smärtstillande idag för smärtorna pendlar mellan 8-9. Ibland gör det så ont att jag skriker till och tårarna kommer. Nu har jag försökt hålla emot/stått ut men det går inte längre och då finns det bara medicin att ta till. kramiz<3
 
 
Inte lätt att hantera smärtorna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0