Kärlek till fötterna...

Hej underbara ni!
 
Idag ska jag äntligen få mina fötter ompysslade och ge dem den kärlek de förtjänar. Detta var egentligen tänkt att de skulle göras redan förra veckan men fick boka om den tiden. Då målarna fortfarande greja hemma och jag var kvar hos syrran. Men nu är jag hemma och ska försöka ta mig iväg dit trots att jag mår långt ifrån okej.
 
Jag lär nog krascha när jag väl kommer hem skulle jag tro. Energiförrådet står nästan på tomt redan innan jag ens hunnit klä på mig. Men som tur har jag inget inplanerat förrän på fredag. Så får lite tid att återhämta mig efteråt, vilket känns skönt för det behöver jag mycket av nu. kramiz<3
 
Vad är era planer för dagen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0