Kroppen säger stopp!...

Tjo!
 
Idag är kroppen verkligen inte samarbetsvillig och jag är ganska säker på att det har med gårdagens lilla utflykt att göra. Jag hade det super trevligt igår på fika-träffen och det var så skönt att få prata av sig lite. Jag har ju mest hållit mig hemma sen jag kom hem från syrran förra veckan. 
 
Sen kan jag vara ärlig och säga att det är skit tufft att må katastrof i kroppen dagarna efteråt för man gjort något kul eller som man sett framemot. Det tar extremt mycket på krafterna att lämna hemmet och det är även därför jag så sällan kommer ut. Det är inte ofta jag har energi över till att ta mig ut för i första hand måste jag lägga min lilla energi på toabesök och måltider.
 
Feber och skakningarna kom redan igår så fort jag kom hem från fikan. Jag kände mig såpass slut i kropp/tom på energi att jag faktiskt somna ett par timmar för att sen vakna för att få i mig näring innan jag återigen bädda ner mig i sängen. Nu blir det ett par lugna dagar för lilla mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0